نرم افزار هلو

نرم افزار هلو

دوره حسابداری

چرا نرم افزار حسابداری هلو را انتخاب کنم(دوره پیشرفته حسابداری چرا مفید است)؟

 

با توجه به مشاوره قبل از خرید با صاحبان مشاغل، پنج نکته قبل از تهیه نرم افزار هلو در همه مشتریان مشترک بود که در ادامه به آن می پردازیم.

۱) آیا بدون اطلاعات مالی می توان با نرم افزار حسابداری  کار کرد؟

۲) با توجه به نوع کسب وکار آیا هلو نرم افزار تخصصی ویژه شغل مورد نظر را دارد؟

۳) ایا میتوان ابتدای کار بدون نرم افزار کار حسابداری را شروع کرد. آیا نرم افزار حسابداری ارزان قیمت هم دارید؟

۴) آیا در ابتدا میتوان راهنمایی گرفت، آیا ارتباط با این بخش به راحتی امکان‌پذیر است؟

۵) آیا اطلاعات وارد شده از لحاظ تهیه نسخه‌های پشتیبان در وضعیت امنی قرار دارد؟

 

در پاسخ به پرسش کاربران باید گفت:

 

۱) کار با نرم افزار آسان است اما ورود اطلاعات  و اینکه چه داده ای در نرم افزار وارد کنیم نیازمند کمی اطلاعات و دانش حسابداریست. به طور مثال: هنگامی که فاکتور فروش صادر می‌شود، به طور اتوماتیک از موجودی انبار کسر و در صورت نسیه بودن آن، مانده بدهی مشتری را افزایش می‌دهد و در صورتی که مبلغ را بصورت نقد یا چک پرداخت کرد، نرم افزار بصورت اتوماتیک فاکتور را تسویه خواهد کرد. به همین سادگی!

۲) نرم افزار هلو برای ۲۰۰ شغل مختلف نرم افزار تخصصی تحت عنوان امکان افزودنی مشاغل مانند: فروش لباس، پارچه فروشی، شیشه بری، کاشی و سرامیک، خدمات پس از فروش، میوه و تره بار، طلا فروشی و … تولید کرده که به تمام نسخه های نرم افزار شامل نرم افزار هلو فروشگاهی، شرکتی، تولیدی و رستورانی قابل افزودن است.

۳) کلیه نسخه‌های نرم افزار با قیمت مناسب و بسیار رقابتی با نرم افزارهای مالی دیگر قابل ارائه است که از ۲۱۷ هزار تومان شروع و به نسخه جامع که ۸۵۷ هزار تومان است ختم می گردد.

۴) مرکز پشتیبانی نرم افزار هلو از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در چهارماهه ابتدای سال و در ماههای دیگر تا ساعت ۱۰ شب آماده پاسخگویی به کاربران بصورت تلفنی و آنلاین است. ولی جلسات آموزشی، کمک شایانی برای شروع و راه اندازی آن به کاربر خواهد نمود.

آموزش حسابداری

دوره حسابداری قم

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است.

وقت طلا است. زمانی که یک کسب‌وکار کوچک را اداره می‌کنید، بیش از دیگران به صحت این جمله پی می‌برید. اگر تنها مالک و کارمند یک شرکت هستید، ارزش زمان برای شما چندین برابر است، زیرا فرصتی برای سؤال پرسیدن، بحث کردن و عذر رو بهانه آوردن ندارید.

در چنین شرایطی باید روی مهم‌ترین مسائل متمرکز شوید. شاید بهتر است بگوییم باید روی مهم‌ترین مسائل متمرکز شوید، آن‌هم زمانی که از مهم‌ترین اولویت برخوردارند.

 

 

 

اغلب ما علاقه‌ای به این قبیل وظایف نداریم، اما به‌عنوان تنها مالک کسب‌وکار نمی‌توانیم از زیر آن شانه خالی کنیم.

اجازه ندهید ثبت و تراز حسابداری شرکت، به پایان سال موکول شود. این کار اشتباه بزرگ و تقریباً متداولی است.

گاهی به خودتان می‌گویید زمانی که چندین سفارش دریافت کردید،

همه‌ی آن‌ها را باهم ثبت می‌کنید.

اما اتفاقی که رخ می‌دهد این است که شما هرگز برای پیگیری هزینه‌ها وقت کافی به دست نمی‌آورید و زمانی متوجه اشتباهتان می‌شوید که با کوهی از اعداد و ارقام ساماندهی نشده مواجه می‌شوید.

هرماه کلیه‌ی امور حسابداری و بایگانی خود را چک کنید.

گرچه حالت ایده‌آل این است که هفته‌ای یک‌بار بایگانی خود را مرتب کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که جزئیات، می‌توانند به قاتل پنهان کسب‌وکار شما تبدیل شوند،

پس هر زمان که سفارشی را می‌پذیرید یا یک پروسه‌ی اداری را تکمیل می‌کنید، جزئیات آن را با دقت ثبت کنید.

به‌روز نگه‌داشتن حساب‌های شرکت، مزایای زیادی دارد ازجمله اینکه به‌سلامت کسب‌وکار خود اطمینان خواهید داشت.

به‌علاوه می‌توانید کارایی جریانات نقدی شرکت را افزایش دهید و پیش‌بینی‌های مالی دقیق‌تری داشته باشید.

 

 

دوره حسابداری

 

از این رو دارا بودن دانش مالی بسیار مهم است و میتواند باعث پیشرفتمان شود.

 

 

مطالب مرتبط