دیجیکالا شناسی:

(قسمت دوم)

استراتژی تولید: همچنین دیجیکالا در پاییز ۱۳۹۵ شروع به اجرای سیاست پلتفرم فروش آنلاین نمود.

مزیت رقابتی: میانگین زمان #تحویل_کالا توسط این خرده فروش ۴ ساعت در #تهران و یک روز در ۲۰ شهر مهم کشور است.

اشتغالزایی: این شرکت علاوه بر ۲۰۰۰  شغل مستقیم، باعث ایجاد ۹۶ هزار شغل  به صورت #غیر_مستقیم شده است

وجود دیجیکالا در یک سال گذشته موجب صرفه جویی بیش از ۴۲ میلیون کیلومتر در میزان سفرهای_درون_شهری شد

ساخت ایران: از حدود ۶۰ هزار قلم کالای موجود، ۲۵ هزار قلم کالای_ایرانی وجود دارد

در سال گذشته بیش از ۱۶۵ هزار کتاب توسط این فروشگاه اینترنتی به فروش رفته است

در سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار کالا با هدف خیریه در این فروشگاه اینترنتی فروش رفته است

حامی کارآفرینان: بیش از ۱۵۰ کارگاه صنایع_دستی تحت حمایت دیجیکالا قرار دارند

مسئولیت اجتماعی: این فروشگاه اینترنتی موجب توانمند سازی بیش از ۴۰ فرد معلول در فروش کالاهایشان به صورت مستقیم شده است

پیش‌بینی: در آینده وارد بازار کشورهای همسایه بشود.

تحلیلی            دیجیکالا
[highlight color=”gray”] منبع: روابط عمومی سرآوا و گزارش مالی پامگرنت[/highlight]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *