دیجیکالا شناسی:
(قسمت اول)
ارزشگذاری : دیجیکالا بزرگترین خرده فروش آنلاین ایران با ارزش ۷۵۷ میلیون یورویی
سهم بازار: بزرگترین کمپانی اینترنتی ایران سهمی بیش از ۹۰ درصدی در بازار #تجارت_الکترونیک کشور دارد
پامگرنت ۶۰ درصد سهام سرآوا در دیجیکالا را ۴۵۴ میلیون یورو(حدودا هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان) #ارزش گذاری نموده است.
سرمایه پذیری: در سال ۱۳۹۵ شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر #سرآواپارس سرمایه ای به ارزش حدود ۹۲ میلیون یورو
(حدود ۳۶۸ میلیارد تومان) در دیجیکالا قرار داد که سهم این شرکت در دیجیکالا را از ۵۱٪ به حدود۶۰٪ رساند.
حجم ترافیک: دیجیکالا ۱.۵ میلیون بازدید_روزانه_یکتا، حدود ۳.۵ میلیون کاربر(عضو)
و بیش از ۱۱ هزار سفارش_روزانه دارد
در حال حاضر دیجیکالا به ترتیب رتبه سوم و چهارم پربازدیدترین وبسایت ایران در رتبه بندی Alexa و SimilarWeb را دارد.
رشد: حجم ناخالص کالای این شرکت از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۵ رشد ۹۸٪ داشته است .
کارمندانش از ۸۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر رسیده است این شرکت در این بازه زمانی سالانه بیش از ۱۰۰٪ رشد داشته است
نوآوری پیوسته : در پاییز ۱۳۹۵ دیجیکالا بخش جدیدی با نام #دیجی_استایل در حوزه مد و فشن تاسیس نمود.
در حال حاضر حدود ۶۵ هزار قلم کالا از برندهای مطرح بین المللی و داخلی در این فروشگاه آنلاین وجود دارند
مدل درآمدی: دریافت کمیسیون از فروشندگان .
تحلیلی دیجیکالا
[highlight color=”gray”]بهترین آموزشگاه کامپیوتر قم,,بهترین آموزشگاه کامپیوتر [/highlight]