چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟
چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟
اگر شما یک محصول را به مشتری معرفی کنید؛ مشتری برای خرید و نخریدن این محصول تصمیم می گیرد. حالا اگر دو محصول به مشتری معرفی کنید، مشتری دیگر به فکر خریدن یا نخریدن نیست بلکه سر خریدن محصول شماره یک و محصول شماره دو فکر می کند.
سه محصول مشابه اما با ویژگی های مختلفی به مشتری معرفی می کنید؛ دیگر مشتری به فکر خریدن و نخریدن و انتخاب محصول نیست، بلکه تمام حواس آن به ویژگی های محصول می رود و برای خرید این محصول با این ویژگی یا با ویژگی دیگری فکر می کند.
پس با پلن بندی مناسب محصولات و معرفی به مشتری، می توانید فروش خود را چندین برابر کنید و حق انتخاب را به مشتری بدهید.
پلن بندی محصولات چه مزایایی دارد
- ارائه بهتر محصولات
- حق انتخاب توسط مشتری
- رفتن حواس مشتری به سر خریدن پلن یک یا پلن دو نه به خرید کردن یا خرید نکردن
- افزایش تعداد فروش
- ایجاد تنوع برای محصولات
- قدرت بیشتر در فروش
سخن پایانی
امیدوارم از مقاله “چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟” خوشتان آمده باشد. در صورتی که سوالی دارید از با آی دی Globalizationreport@ در تلگرام، در میان بگذارید.
لینک کوتاه مطلب: https://b2n.ir/583557
[button color=”orange” size=”big” link=”https://t.me/tarasheha” icon=”” target=”true”]کانال آموزشگاه تراشه[/button]