موفقیت

چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟

چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟

چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟

چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟

اگر شما یک محصول را به مشتری معرفی کنید؛ مشتری برای خرید و نخریدن این محصول تصمیم می گیرد. حالا اگر دو محصول به مشتری معرفی کنید، مشتری دیگر به فکر خریدن یا نخریدن نیست بلکه سر خریدن محصول شماره یک و محصول شماره دو فکر می کند.

 

سه محصول مشابه اما با ویژگی های مختلفی به مشتری معرفی می کنید؛ دیگر مشتری به فکر خریدن و نخریدن و انتخاب محصول نیست، بلکه تمام حواس آن به ویژگی های محصول می رود و برای خرید این محصول با این ویژگی یا با ویژگی دیگری فکر می کند.

 

پس با پلن بندی مناسب محصولات و معرفی به مشتری، می توانید فروش خود را چندین برابر کنید و حق انتخاب را به مشتری بدهید.

پلن بندی محصولات چه مزایایی دارد

  • ارائه بهتر محصولات
  • حق انتخاب توسط مشتری
  • رفتن حواس مشتری به سر خریدن پلن یک یا پلن دو نه به خرید کردن یا خرید نکردن
  • افزایش تعداد فروش
  • ایجاد تنوع برای محصولات
  • قدرت بیشتر در فروش

 

 

سخن پایانی

امیدوارم از مقاله  “چرا باید محصولات را پلن بندی کنیم؟” خوشتان آمده باشد. در صورتی که سوالی دارید از با آی دی Globalizationreport@ در تلگرام، در میان بگذارید.

لینک کوتاه مطلب: https://b2n.ir/583557

کانال آموزشگاه تراشه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا