چرا زبان انگلیسی تا این حد مهم شده است؟
اگر نگاهی به دنیای اطراف خود بیاندازیم به وضوح اهمیت زبان انگلیسی را می بینیم. بسیاری از فعالیت های اقتصادی و ملاقات های تجاری به زبان انگلیسی برگزار می شوند، خیلی از دانشگاه ها به زبان انگلیسی فعالیت می کنند و توریست ها هم از زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

چگونه زبان انگلیسی تا این حد مهم شده است؟
همه چیزی به امپراتوری بریتانیا برمی گردد که زمانی تا ۲۵% جهان را در بر می گرفت. در زمان استعمار ، فرمانروایان انگلیسی مردم کشورهای تحت سلطه را مجبور به استفاده از زبان انگلیسی به جای زبان مادری خود می کردند. اگرچه سرآغاز زبان انگلیسی به عنوان یک زبان جهانی تاریخچه طولانی دارد با این حال زبان انگلیسی تاثیر غیرقابل انکاری بر روی رسانه ها ، داد و ستد ها و فعالیت های اقتصادی گذاشته است.اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

زبان انگلیسی زبان مشترک در سراسر جهان است. از هر ۵ نفر در جهان ، ۱ نفر می تواند به انگلیسی صحبت کند و یا حداقل زبان انگلیسی را متوجه می شود.

۲٫ خواندن زبان انگلیسی می تواند به شما در پیدا کردن شغل کمک کند
انگلیسی زبان انواع علوم از هوا و فضا گرفته تا کامپیوتر ودیپلماسی و گردشگری است ودانستن آن می تواند شانس شما را برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی خوب در شرکت های چندملیتی چه در کشور خودتان و چه در خارج از کشورتان بالا ببرد.

۳٫ یادگیری زبان انگلیسی به شما در آشنایی با آدم های جدید کمک می کند
زبان انگلیسی زبان رسمی ۵۳ کشور جهان است و به عنوان زبان مورد استفاده مردم سراسر جهان با هم استفاده می شود و این معنی را می دهد که شما چه در پکن چین کار میکنید یا به برزیل سفر می کنید ، یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما در برقراری ارتباط یا مردم سراسر جهان کمک کند.

مطالب مرتبط